• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samla lån nu eller vänta

Tedd

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
27 Januari 2021
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Testa sök på det beloppet du vill bankerna kommer erbjuda det dom vill till dej så spelar mindre roll om det är 150k eller 250k du söker
Men de tre lån
14500/15000
14980/15000
15000/15000
Blir de soppas stor problem som kanske gör att jag inte får något alls
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Tedd

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
27 Januari 2021
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Du kommer få erbjudande jag sökte senast för npn vecka med 4.1% och fick en del erbjudande... du kommer få ganska säkert hade med npn maxade
Accepterade du någon erbjudande eller.
Man bli lite rädd när man har väntat länge till en bättre uc hur blide nu när många banker samt advisa har stängt o man söker
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Accepterade du någon erbjudande eller.
Man bli lite rädd när man har väntat länge till en bättre uc hur blide nu när många banker samt advisa har stängt o man söker

Jag förstår dig jag väntade och slet ut både psyke mående o kroppen o flera år att få bättre betyg och valde resursbank.se och collector med och samlade allt och betalade privata skulder till familj o vänner som hjälpt under åren... obeskrivligt känsla
 

Tedd

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
27 Januari 2021
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Jag förstår dig jag väntade och slet ut både psyke mående o kroppen o flera år att få bättre betyg och valde resursbank.se och collector med och samlade allt och betalade privata skulder till familj o vänner som hjälpt under åren... obeskrivligt känsla
Exakt så känner jag jobbigt psykiskt men nu kommer jag söka imorgon.Om det skiter sig då kommer skatten då kan jag minska de maxade krediter o söka på nytt.Då kommer jag ha två ff den från imorgon o den som försvinner 12 maj vilket är inte så farligt 2ff.Det är min plan B
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Exakt så känner jag jobbigt psykiskt men nu kommer jag söka imorgon.Om det skiter sig då kommer skatten då kan jag minska de maxade krediter o söka på nytt.Då kommer jag ha två ff den från imorgon o den som försvinner 12 maj vilket är inte så farligt 2ff.Det är min plan B

Det kommer lösa sig imon tro mig
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp